تو زیبا ترین آرزوی منی

تو زیبا ترین آرزوی منی

     چشمانم به نگاهت حسودی می کنند

                  و نگاه مشتاق و تشنه تو

        به دستان گریزان من

                      ناگسستنی است..

        چقدر خستگی ناپذیرست...

                     آشوب نگاه تو..

      اگر "تو" را امتحان میگرفتند،

                         بی شک من

              رتبه اول میشدم

                                   ...



          بس که تکرار کردم

      نامت را در مرور خاطرات!

            برای توووووووو ........

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ! کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه.. همین که کنارت نفس میکشم . . .

برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه .. تو زیباترین آرزوی منی



نظرات شما عزیزان:

عشق رضا
ساعت19:15---27 خرداد 1393
وای رضانمیدونم در جواب این همه محبت چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توتموم وجودمنی


نفیسه
ساعت19:11---27 خرداد 1393
پس فقط اجیم گوشاش دراز نشده داداشم هم بعله........... مرسی داداشی ولی خدایی خیلی بدی نمیگی من مردم زنده ام مریضم سالمم؟تو یکم اجیت رو تحویل بگیر گناهش با من
پاسخ:آجی من همیشه احوالتو از این نازنین میپرسم .........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عشقیعشقی با عکس

برچسب‌ها: عشقم نازنین آرزوی من
[ سه شنبه 27 خرداد 1393 ] [ 7:6 PM ] [ Dash Reza ]
[ ]